RME ADI-6432
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MADI input: 1 x BNC, 1 x optical
MADI output: 1 x BNC, 1 x optical
AES/EBU input: 32 x, 4 x per Sub-D socket, galvanically isolated, highly sensitive input stage (< 0.3 Vpp), SPDIF compatible
AES/EBU output: 32 x, 4 x per Sub-D socket, transformer-balanced, 4 Vpp
Word clock input: BNC, signal adaptation circuit (works from 1.2 Vpp), switchable termination
Word clock output: BNC, low-impedance driver stage, 4 Vpp to 75 ohms, short-circuit-proof
MIDI input and output: one 5-pin DIN socket each
COM port: RS232 via 9-pin Sub-D, 9600/19200/115200 baud
Sync sources: MADI, AES, word clock, internal
Varipitch: via input signal or word clock
Sample rates: 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz, variable (sync/wordclock)
Sample rate range: MADI: 32 - 96 kHz, word clock: 27 kHz - 200 kHz, AES: 28 kHz - 200 kHz
Jitter: Internal clock < 1 ns, word clock in < 2 ns, AES in < 2 ns
Jitter suppression with external clock: > 30 dB (2.4 kHz)
Jitter sensitivity: all PLLs work without interference even with 100 ns jitter
Up to 192 kHz for MADI and AES
Unique status indicators for MADI and AES
SteadyClock for maximum jitter suppression and clock refresh
Completely MIDI remote controllable
Transmits MIDI via MADI
Transmits RS232 via MADI
Power supply: Internal switching power supply, 100 V - 240 V AC, 20 Watt
Dimensions (WxHxD) 483 x 88 x 200 mm
With the ADI-6432 RME offers a 64-channel MADI from/to AES converter. A typical application is the use of two ADI-6432 as digital multicore, or as AES/EBU frontend for the Hammerfall DSP MADI PCI card. Up to 192 kHz at 24 bit are supported. The ADI-6432 offers sufficient space for all sockets and control elements on 2 height units.
The compact device with 19" width and 2 U is used for format conversion from MADI to AES and back. MADI offers 64 channels of 24-bit audio at up to 48 kHz sample rate, 32 channels at up to 96 kHz, and 16 channels at up to 192 kHz. The transmission takes place via a single line, either coaxial (BNC) or via an optical network cable. In both cases, cable lengths of well over 100 metres can be achieved. The AES channels are provided via 32 AES/EBU inputs and the same number of outputs on Sub-D sockets. The ADI-6432 understands the MADI formats 56 channels, 64 channels as well as 48k and 96k frame at the input, and can also generate these formats at the output as required.
Ansprechpartner:
Audio AG
Am Pfanderling 60
85778 Haimhausen
E-Mail: info@audioag.com
Web: www.audioag.de
RME (Rme Audio) ist ein deutscher Hersteller von professioneller Audiotechnik, der 1996 gegründet wurde und sich auf die Entwicklung von hochwertigen Audio-Interfaces, Mischpulten und digitalen Audiolösungen spezialisiert hat. Bekannt für ihre herausragende Klangqualität und Zuverlässigkeit, bietet RME Produkte, die sowohl in professionellen Tonstudios als auch bei Live-Anwendungen eingesetzt werden. Die Marke hat sich einen hervorragenden Ruf für ihre innovativen Technologien erarbeitet, darunter die proprietäre SteadyClock-Technologie, die eine präzise Synchronisation und minimalen Jitter gewährleistet. RME legt großen Wert auf Benutzerfreundlichkeit und Flexibilität, was ihre Produkte zu einer bevorzugten Wahl für Tontechniker, Musiker und Produzenten macht. Mit einem starken Fokus auf Qualität und Leistung bleibt RME an der Spitze der Audiotechnologie und unterstützt Kreative dabei, ihre musikalischen Visionen mit höchster Präzision umzusetzen.
Sicherheits- und Warnhinweise:
Dieses Produkt enthält elektronische Bauteile und/oder wird mit elektrischer Energie betrieben.
Bitte verwenden Sie es ausschließlich gemäß der Bedienungsanleitung und mit geeignetem Zubehör.
⚠️ Schützen Sie das Gerät vor Feuchtigkeit, extremen Temperaturen und mechanischer Beschädigung.
⚡ Prüfen Sie Kabel, Netzteile und Anschlüsse regelmäßig auf sichtbare Schäden.
ℹ️ Weitere sicherheitsrelevante Hinweise entnehmen Sie bitte der beiliegenden Bedienungsanleitung.
ℹ️ Bei Fragen zur sicheren Verwendung wenden Sie sich gerne an unseren Kundenservice.
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